Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

 Handlevogn

Handlevognen er tom.

 

levering

Levering, Retur og Support

 
Levering
Lagervarer sendes normalt samme dag hvis din ordre er lagt inn før kl 13.00.
Ved senere bestilling som haster ta kontakt med en av våre selgere. Så ordner vi det meste..
Tidspunktet du bestiller avgjør når vi kan plukke, pakke og sende din ordre.
Er vi utsolgt for varene, får du oppgitt ny dato for når varene kommer inn til oss på en oppdatert ordrebekreftelse. Husk at det normalt tar en dag fra denne dato til varene blir klargjort for forsendelse. Legg også merke til at du kan ha en annen dato på din ordrebekreftelse enn det som vises på web, siden vi tildeler utsolgte varer etter hvert som vi mottar bestillinger.
Du velger selv fraktmåte i kassen når du plasserer ordren. Fraktpris for de ulike alternativene som vises på din ordre er kun veiledende og blir justert etter at varen er pakket og klargjort. Enkelte fraktmåter er kun tilgjengelige for enkelte postnummer, eller har begrensninger på vekt/volum. Husk å bruke korrekt adresse og postnummer på leveringsadressen din! Du får kun opp de alternativene som passer for leveringsadressen og ordren din. Sjekk ordrebekreftelsen din for nærmere detaljer.
Når varene er klargjort for forsendelse fra vårt lager, sender vi en leveringsbekreftelse pr e-post til adressen du har oppgitt. I denne leveringsbekreftelsen  vil du kunne spore pakken direkte. Vær oppmerksom på at leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta opp til 24 timer før pakken kan spores. 
 
Del-levering
Vi tilbyr del-levering dersom ikke alle varene er på lager når du bestiller. Du velger del-levering eller samlet levering i kassen. Velger du samlet levering, venter vi med bestillingen til alle varene har kommet på lager. Vil du unngå del-levering, følger du med på lagerstatus som vises både i produktlister og på produktinfo sidene. Lagerbeholdningen er ca. tre minutter forsinket, slik at risikoen for del-levering øker noe dersom en vare har lav tilgjengelighet
 
Ulike fraktmåter:
♦ Bedrift pakke Dør-Dør
♦ Servicepakke
♦ Bedrift pakke Express 09.00
♦ Hentes hos MarinSupply AS
♦ Leveres i Horten
  
Forsikring av pakken
Marin Supply AS forsikrer pakken slik at du er dekket dersom den forsvinner eller skades på vei til deg. 
 
Mangler eller feil på levering
Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig.
Send en epost direkte til alarm@marinsupply.no Denne eposten må inneholde kundenummer, ordrenummer og varenummer på varen som mangler.
Lageransvarlig vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rett opp eventuelle feil.
 
Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre-/leveringsbekreftelsen, logger du deg inn på "Min side" og søker om retur på varen. Beskriv hva som er feil. Du vil motta en epost som bekrefter feilleveringen. Skriv ut bekreftelsen og legg den sammen med varen som skal sendes tilbake så vil vi bytte den så fort vi mottar den. Du vil så motta informasjon for hvordan problemet skal bli rettet så fort som mulig.
 
 
Retur til Marin Supply
Dersom du skal returnere varer til oss, gjør som følgende:

⇒ Logg deg inn på “min side”
⇒ Bruk søkemotoren til å finne frem til den orderen du skal registrere retur på
⇒ Trykk "returner" på den rette orderen
⇒ Velg antall av produktet som skal returnes
⇒ Velg en årsak og fyll ut feilbeskrivelsen
⇒ Bekreft returforespørselen din og skriv inn returreferanse
⇒ Trykk "send retursøknad"
 
Du vil i løpet av en til to dager motta en e-post med et returnummer som pakken skal merkes med. I e-posten vil det også være annen nødvendig informasjon for returen. Husk at ditt returnummer kun er gyldig i 14 dager fra det er mottatt.
Når du skal returnere pakken til oss husk å emballer varen forsvarlig i orginalforpakning med alt medfølgende tilbehør, send det hele godt pakket inn og med vedlagt informasjon som feilbeskrivelse, ordre- og kundenummer.
 
Varer som returneres uten godkjent retursøknad, vil bli avvist.
 
 
Support
Marin Supply´s ansatte sitter med mye kompetanse og vil være istand til å bidra med tips/hjelp som løser ditt problem. Du kan kontakte oss via epost alarm@marinsupply.no eller telefon 33 08 33 08 mellom 0800-1600.

 

Copyright © 2018 Marin Supply. All rights reserved.
Forretningssystem og netthandel er levert av MultiCase™ Norge AS
(3.16.12.37)